Förlåt

Heheh, förlåt glömde att uppdatera. Iallafall så glömde jag kameran i lördags, typiskt mig. Filmen sög...den va as tråkig så marre o jag önska vi kolla på Inception istället för Trollkarlens lärling.
Det roligaste va noga att Marwel tappade hela hennes Cola när vi kom ut från biosalongen! Hahaha. Tyckte synd om killen som fick städa upp. Sen igår så kom Jimmy & Sara till oss, dom har vart på Santorini. Och jag fick ett armband och ett par örhängen, jättefina! Ska visa dom lite senare!
Och jag sov hos Karro igår, vi hade as kul. Och helt plötsligt börja hennes hundar skälla skit mycket, och ena hennes hund sprang till uterdörren, så vi kollade o dörren var öppen. Så vi låste den direkt, men de va fett läskigt så vi trodde typ att de va en inbrottstjuv eller något.
Men snart ska jag in till Huddinge o kolla på lite kläder....Vet att jag iallafall ska kolla efter ett par jeans eller tregins, heter de så? Iallafall nu ska jag fixa klart mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0