Franska!

Känns som jag har franska hela tiden men, jag sitter iallafall på franskan! Har Mötley i öronen och inga böcker.. Sitter och pluggar lite grammatik.. ;) Sååå himla roligt (A)

Började dagen med lite matte, och det var ju så sjukt roligt som vanligt.. Borde faktiskt satsa på ett högre betyg i matte! Typ, toppbetyg, men är för lat för att plugga mig till det då jag redan satsar på höga betyg i massa andra ämnen.. Men får se hur det blir med det ;D

Och har tappat min jävla skåpsnyckel så vet inte riktigt hur jag ska göra när alla mina böcker och anteckningar är i skåpet. Har städat mitt rum bara för att hitta den jävla nyckeln, men hittar den fan inte :S

Aja, ska kanske börja att plugga lite nu... Inte för jag har någon anledning när läraren har muntligt prov i ett annat klassrum men, ja... ;D

Pusshej :*

Trackback
RSS 2.0