Nej, jag orkar inte.

Orkar inte vara någon annan än mig själv. Folk är aldrig nöjda, vad man än gör så bli allt fel. Folk måste kommentera hur ens liv ser ut, folk som inte har något att göra med det. Men det är ju bara för att de inte är nöja med sina patetiska liv.

Tycker du jag är dryg? Ja, det kanske jag är också.
Tycker du jag är elak? Jo men, det är sanningen.
Har jag dålig musiksmak? Är det för att du själv är mainstream eller?
Gillar du inte hur jag klär mig? Jag är inte rädd för dina åsikter.
Är du rädd för mina åsikter? För jag är inte rädd för dina.
Tycker du jag är jobbig eller stör jag dig? Var inte i min närhet då så slipper vi problemet.

Jag tänker iallafall inte rätta mig efter vad folk tycker och tänker om mig, för det är fan inte mitt problem.
Jag är nöjd med den jag är, och om jag inte skulle vara nöjd så hade jag ändrat på det.

Bra, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0